top of page
  • sapir sibony - avraham

3 אפליקציות מקצועיות לעיצוב פוסטים ותמונות!

גם אתם צריכים לעצב פוסט קליל, זריז ובא לכם שהוא גם יהיה יפה?

בשנים האחרונות עסקים רבים מבינים את המשמעות של השקעה בעיצוב העסק באופן מקצועי, ומשקיעים בכך לא מעט תקציב.

יחד עם זאת ניתן לומר שנו נמצאים באחת התקופות הטובות ביותר, בהן כעסקים אנחנו יכולים להשיג את העיצוב המקצועי שרצינו, במהירות בקלות ובכך לייעל את העסק שלנו ולהפיק את המירב,

למה אני מתכוונת?

ניחשתם נכון! א-פ-ל-י-ק-צ-י-ו-ת-!!!

האפליקציות שינו את כללי המשחק מזמן, מיום ליום מתפתחות ונוספות אינספור אפליקציות בכל תחום אפשרי, וכן גם עכשיו צדקתם, היום אני מדברת כמובן על אפליקציות לעיצוב תמונות ופוסטים לעסק שלכם!

במאמר הזה אמליץ לכם על שלוש אפליקציות שישנו לכם את העסק בצורה פלאית ויחסכו מכם זמן וכסף!

אז שנתחיל?

1. הנסיכה הראשונה היא ללא ספק אפליקציית canva אפליקצייה המכילה למעלה מ-60,000 תבניות עיצוב שונות ומגוונות.

עבור תמונות, קולאז’ים, פוסטים, פליירים, באנרים, הזמנות, כרטיסי ביקור, מסגרות לתמונות בגוונים וצבעים שונים כך שכל אחד ואחת יוכל למצוא את מבוקשו. עם התאמה לגדלים ועיצובים שונים ופופולריים כדוגמת קאבר פייסבוק, פוסט אינסטגרם, סטורי ועוד...

2. השנייה והמצויינת היא אפליקציית flayer maker האפליקציה שתסייע לכם לבנות ולעצב פוסטים עם תוכן, מחירונים, מבצעים, פליירים. ישנם מגוון רחב של תבניות, סמלים וצורות בעזרתן תוכלו לעצב לגמרי כל מה שבא לכם ולשלוח ישר לבית הדפוס או להעלות לרשתות החברתיות בצירוץ הלוגו שלכם.

3. האחרונה החביבה והמקצועית היא אפליקציית adobe spark post אפליקציה של חברת העיצוב הגדולה והפופולרית בעולם העיצוב ADOBE יצרנית הפוטושופ. באפליקציה תוכלו לעצב ברמה מקצועית ונוחה כרזות, פוסטים, עלונים ופליירים, כרטיסים ברכות ובעצם כל דבר שתצטרכו!

להורדה כנסו לחנות האפליקציות בסמארטפון שלכם👌

עקבו אחרי עמוד האינסטגרם בדיוק Bediyuk

bottom of page