top of page
  • sapir sibony - avraham

אחרי שנים: זארה מרעננת את הלוגו המוכר, ואתם?

2019 מביאה עימה ניחוחות של שינוי ולא רק מנומר, גם חברות האופנה לקחו את עצמם בידיים והתחילו בשורת ריענוני הלוגואים הקיימים והמוכרים, כך הפתיעה אותנו זארה כששינתה לאחרונה את תמונת הפרופיל באינסטגרם של הרשת ללוגו החדש, ויחד עם זאת האתר הרישמי עבר כולו שינוי, שידרוג ועדכון סחורה חדשה, אז מה אתם מעדיפים ישן או חדש?​


מתחת לראדר הלוגו המוכר זה שתזהו בכל עיר בעולם ממאות קילומטרים השתנה ביום שישי האחרון, יחד עם השינויים והעדכונים שעלו לאוויר באתר של הרשת. וזה אולי סימן על תקופה בה מבינות רשתות האופנה בצורך לבלוט בין השאר.

בידול, זה אחד הדברים שהבינה זארה, כך כאשר רוב הרשתות שמבצעות שינויי מיתוג, מנסות ככל שניתן לפרק ולפשט את הלוגו, זארה בחרה דווקא ההיפך, מלוגו מרווח בעל מרחק בין האותיות, כעת האותיות צמודות ואף עולות מעט אחת על השנייה, ומפונט מרובע בעל פינות מחודדות יחסית, אחד השינויים הבולטים הוא הפונט המעוגל והעמוס.

הלוגו החדש. מתוך האתר של זארה ישראל

אומנם חדי הבחנה יאמרו שזארה ביצעה את שינוי הלוגו כבר קודם במהלך השנים האחרונות והוא הופיע על חלק מתוויות הבגדים, אך באופן רישמי הוא עלה לעמוד האינסטגרם של החברה ביום שישי האחרון יחד עם קמפיין האופנה של הרשת, כמו כן אחד השינויים הבולטים והמעניינים באתר הוא האפשרות לעמוד על תמונה ולראות את הדוגמניות זזות בסלואו מושן לפני הלחיצה על פריט האופנה.

bottom of page