top of page
  • sapir sibony - avraham

אז מה ה- STORY שלכם?

אחד הכללים הראשונים בשיווק נכון, ואולי הדבר שיעזור לכם למכור את השירות או המוצר שלכם.

ספרו את הסיפור שלכם, וצריך להיות לכם אחד כזה ממש ממש טוב כשאתם באים ללקוח, כי בסופו של דבר זה מה שיעניין אותו, ואת זה הוא יזכור, לא את איך שהתמונה היתה מהממת, אלא את הסיפור על הזוג בתמונה, זוג שהתחתן למרות... ובזכות.. ואתם הייתם שם לתעד את זה .

הלקוח שלכם יזכור את הסיפור ואת התמונה שריגשה אותו, ויחד עם זאת יחבר את זה למותג שלכם, זו בדיוק הדרך הנכונה להתחיל לשווק את עצמכם.

אם תבואו ללקוח שלכם ותגידו לו יש לי את המוצר הזה ב50% הנחה או אפילו במחיר חסר תקדים, עדיין יהיה לו קשה להוציא את העשרות שקלים הבודדים על מוצר או שירות שהוא לא מבין למה הוא צריך אותו, שלא נגעתם לו ברגש כלשהו.

כשאנחנו מציעים מוצר או שירות אנחנו למעשה עונים על צורך, על מצוקה כלשהי של הלקוח שלנו, עם זאת כדי שהלקוח יתעניין בשירות או המוצר שלנו, אנחנו צריכים לגעת ברגש כלשהו.

זוכרים את הפרסומת של סלקום עם החיילים שבאים הביתה? עם השיר ”מלך העולם“ של שלמה ארצי? מה למעשה סלקום עשו בפרסומת הזו ? חיברו אותנו, באופן מיידי קל ופשוט, למשהו שנוגע בכולנו, לחיילים שלנו ולשיר מוכר וארצישראלי כזה שנוגע בדיוק ברגש הנכון.

מה עושים בבזק לאחרונה ולמה אנחנו זוכרים את המושג ”הנתב BE“ ? כי בזק השקיעו הרבה בלגעת לנו ברגש בפרסומת שלהם לנתב החדש והמעוצב שיצאו איתו לשוק, לקחו את עומר אדם סמל ושם דבר בשיראל חיברו אותו עם שירי הילדות שרובנו גדלנו עליהם, יחד עם תסריט מצויין ועבודת אנימציה איכותית הכניסו אותנו לתוך סיפור שהכוכב שלו הוא ”BE“ הנתב.

המסקנה היא חד משמעית, אתם רוצים למכור שירות או מוצר, ספרו את הסיפור שלכם, הסיפור האמיתי, הנוגע, המרגש, המעצים, המשמח, המצחיק, המפעים, העצוב, הכואב, האמיץ, ספרו סיפור שיגע ברגש של הלקוח שרואה את זה עכשיו.

אז מה ה- STORY שלכם?

bottom of page