top of page
  • bediyuk4u

מיתוג נכון ומדוייק! יש חיה כזו.

מיתוג זוהי שפה ויזואלית, גרפית ומילולית להעברת מסרים, רעיונות, עשייה, שיטות, למידה או כל דבר אותו אני רוצה להעביר לסביבה שלי וללקוחות שלי במספר דקות מבלי לדבר על כך.

יש לי רעיון לעסק חדש, הדבר הראשון שעושה כל אדם שרוצה לפתוח עסק בכל תחום, הוא לחפש לעסק שלו שם ולוגו שייצג אותו, כך שאנשים שיחפשו את השירותים שאני מציעה יסתכלו על הלוגו ושם העסק ויבינו מייד במה העסק עוסק, אילו שירותים הוא נותן וכו'

מיתוג אם הוא נכון וקולע יכול להוביל עסק להצלחה גדולה, כך גם מיתוג לא נכון יכול להצעיד את העסק לדעיכה ואף לסגירה. מיתוג עסקי הוא אחד מעמודי הבסיס של העסק שלך, הדבר שימשוך את תשומת ליבן של הלקוחות, ויגרום להן לזרום אלייך לעסק ולרכוש את שירותייך ומוצרייך. מיתוג צריך להיות ממוקד מטרה, לא מתפזר, מושך את העין ויחד עם זאת לא צורם וצעקני.

השאלות הראשונות שאת צריכה לשאול את עצמך בתור אדם שרוצה לפתוח עסק או אם את בעלת עסק ורוצה למתג עצמך מחדש, הן: מה המטרה של העסק שלי? אילו מוצרים או שירותים אני מציעה? לאיזה קהל אני פונה? נשים? גברים? ילדים? נוער? מהן המטרות והיעדים שלי בתור עסק? מה החזון של העסק שלי?

בתור בעלת עסק וכמישהי שעוסקת בתחום המיתוג הקריאייטיב והעיצוב הגרפי, כשאני רוצה לעצב לוגו אני מדמיינת אותו חי וקיים, מתפרס על שלט גדול בכניסה לעסק שלי, מואר, ברור, ומעביר את המסר בצורה חדה, ושואלת את עצמי מה אני רואה? מהתשובה לשאלה הזו כל המיתוג שלי מתחיל.

bottom of page